June 18, 2011

kenapa aku bodoh sangat ??!!

* FYI - entry kali ni pendek je sbb aku bengang ! *








see ~ even note 2 pon boleh buat aku rasa nak menggila !






 aiyak ! nak lagi cantik punya pasal ! blog aku dh jadi macam suci je ! warna putih je !!! haish ~ mana la aku nak cari template2 aku yg dulu... ni semua sbb LUPE NK DOWNLOAD TEMPLATE lama dulu ni !! yaaaaaaaaa !!!! mau menjerit aku cam ni... DUHAI KAWAN2, ada x ape2 link template blog yg simple n comel ?? aku kebuntuan sbbnye blog template yg dulu2 2 ntah mane aku letak....





bagaikan mahu menangis berlagu hip hop ! 


benci, benci, benci.... dah la dgn fb yg ntah pape sekarang ni... twitter yg dh lupa pon psswrdnye,... dgn probs lagi,.... ingtkan dgn makeup blog aku ni, berbunga2 la hati jadinya... tp tup tup ! bertambah2 accident hati aku ~~ adohai !






1 comment:

nurul nadia said...

irine ,,try buka link ny lyssasecret.com ..amek tuto dy yg template n backgroud cute,,hehe