December 16, 2011

Tersekat dalam kebosanan !! -.-"

One whole day di Felda Kemelah Sudah sgt terasa kebosanannya !! * ada wedding cazen kat sini *

benda2 yang buat aku bosan ialah.

1. sedara2 ramai yg dah kahwin n telah melepasi umur 35 tahun ke atas. So x kan aku nk kawan2 dgn diorg kan.
2. yg sebaya aku semuanya sombong nak mati. Senyum kat mereka pon mereka masih buat muke toye. K FINE !!
3. banyak stock kerja cuci pinggan yg sudah sememangnye aku akan melarikan diri.
4. aku cuma dapat berkawan dgn budak2 umur bawah aku je !! N KANAK - KANAK sekali x trlepas drpd berkawan dgn aku. Padahal diorg ni anak sedara aku kooot !! * baik gile kau anak sedara rapat dgn macik sndiri *
5. actually aku sgt x suke budak2. tapi i donno y, diorg boleh rapat macam kene ikat dgn aku. Errrr ~ hello ! saya monster ok.
6. makanan mmg best gile nak mati !!!!! tapi sayangnye. Kebosanan aku mnghalang untuk aku makan dgn lahapnya. * ok sebenarnya badan aku makin mngembang. So DIET please !!!! *
7. malam ni ade khatam al-Quran. Tapi aku x dapat join. N menambahkan lagi tahap kebosann aku !

Disebabkan kesemua bende2 ini yg buat aku bosan ! aku telah mengambil inisiatif untuk menghupdate blog !! * syabas kepada aku !! *

Tapi malangnye !! pebende yg aku hupdate malam ni tersangatlah x syok untuk dibaca ! dem. Maaf korang. Tapi serious aku tersekat dalam kebosann. Sape2 ade PSP ke, GALAXY tab ke, IPAD ke, bawak maih. Aku nk main game.

* post aku kali ni mcm drama yg nk jugak selitkan kaitan tajuk " Tersekat Dalam Kebosanan " kan !! cool seyh aku. Dah la kacak. Hahaha. Mana x kacak kan. Pkai baju kurung. Jalan kedek2 macam budak baru belajar nak jalan ( kain ketat. Kan aku dah kata badan aku mengembang ). jalan kedek2 ??!! dem funny ok. Bertambah macho lagi bile aku pkai tdung. Hahah #SileMuntahOrenKorang. *

P/S : kalau ade typo. Faham2 lah korang baca ye. Sila faham. Sebab aku taip guna benatang yg kecik keyword nye. Well tangan aku demok SIKIT je ok !!!!! k lah. Bai ! aku nk sambung membosankan diri ! -.-"

posted from Bloggeroid

No comments: