December 17, 2011

Berjaya keluar daripada kebosanan !!! AWAs !! ade gmbar dalam entry ni.

Finally ! aku berjaya keluar dari kepompong dan telah bertukar menjadi rama - rama yg sgt KACAK ! Dasat lah !

Beberapa gmbar wedding













Ceceh. Tetibe terselit gambar aku sekeping. Hahah. Ok tu semua gmbr kat Felda Kemelah Segamat. Kesian kat pengantin. Sebb hujan masa diorg punya majlis ni. N paling kesian pada budak yg bersilat ni. Sebab diorg bersilat dalam keadaan berhujan. Atas tar. U know ~ silat yg bergaduh2 tu. Smpai one of budak silat tu kaki dia berdarah gara2 bersilat n main guling2 dekat atas batu. Weyh ngeri aku tengok korang !! kebal betul badan korang siap main lambung2 pulak. Errr kalau aku tu mau patah semua tulang aku. Memang kebal lah badan korg. Respect korang tapi aku annoying dgn prangai korg. Adoooii !! #Fening.


Weh sekejap !! aku ni macam salah story je. Macam lari dari tajuk je. WHATEVER !!
Yg penting aku dah keluar daripada kebosanan. Tapi sekarang masih juga kebosanan dalam kereta. Bile nak smpai ?
* Susahnye jadi kau Irine. Semua bende kau nk cakap bosan. *

Watever lah. Aku cuma nk melatih diri aku menghupdate semula blog yg rapuh ni. Walaupun hanya dgn entry pendek nk mati. Yg penting aku hupdate kan. Soo tunggu jelah bile aku nk story bende2 menarik ni kan. Hihi kbai. See ya on the next episode of my blog !!
Daaaa korang !! #TerserlahKegedikanDiSitu.

posted from Bloggeroid

No comments: